Main My profile Registration Log out Login Turf Battles - enchant - Strona 2 - Forum
[ Nowe wiadomości · Użytkownicy · Zasady Forum · Szukaj · RSS ]
  • Strona 2 z 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum » Turf Battles » Pogaduchy » enchant (lvls12)
enchant
danielData: Niedziela, 2009-08-23, 11:38:29 | Wiadomość # 16
Użytkownik
Ranga: Użytkownicy
Posty: 20
Upominki: 0
Reputation: 1
Status: Niedostępny
omg koreaniec nie nadaza za TB >.<
nie zdziwie sie ze pogram i przestane
 
KraMarkaData: Niedziela, 2009-08-23, 11:42:33 | Wiadomość # 17
ADMIN
Ranga: Administrator
Posty: 212
Upominki: 1
Reputation: 4
Status: Niedostępny
Nie powinno być tak źle ale uważam , że jeśli poważna firma podpisuję umowę to powinna to najpierw kilka razy rozpatrzeć , bo większość z nas nie chce nowej mapy a tym bardziej jej rozbudowanej.160 level idąc na nową mapę zabija atakujące kwiatki i inne monstery z Sephiroth.Czy to pomyłka? nie , taka jest prawda.



 
danielData: Niedziela, 2009-08-23, 11:44:31 | Wiadomość # 18
Użytkownik
Ranga: Użytkownicy
Posty: 20
Upominki: 0
Reputation: 1
Status: Niedostępny
caly design koreanca mi nie odpowiada;/
te questy tez powini zostawic jak wczesniej
 
KraMarkaData: Niedziela, 2009-08-23, 11:48:56 | Wiadomość # 19
ADMIN
Ranga: Administrator
Posty: 212
Upominki: 1
Reputation: 4
Status: Niedostępny
Według mnie powinni usunąć nowa mapę zostawić rest area , field i dodać moby na Tiaz i przerobić egg prty na takie jak było wcześniej poszeżanie nowej mapy mija się z celem.



 
SarovSData: Niedziela, 2009-08-23, 20:47:58 | Wiadomość # 20
Lieutenant colonel
Ranga: Użytkownicy
Posty: 145
Upominki: 1
Reputation: 1
Status: Niedostępny
dokładnie :P


 
Forum » Turf Battles » Pogaduchy » enchant (lvls12)
  • Strona 2 z 2
  • «
  • 1
  • 2
Wyszukiwanie: