Main My profile Registration Log out Login Turf Battles - Pety - Forum
[ Nowe wiadomości · Użytkownicy · Zasady Forum · Szukaj · RSS ]
  • Strona 1 z 1
  • 1
Forum » Turf Battles » FAQ » Pety
Pety
KraMarkaData: Środa, 2012-07-11, 12:35:58 | Wiadomość # 1
ADMIN
Ranga: Administrator
Posty: 212
Upominki: 1
Reputation: 4
Status: Niedostępny




Wszystkie zwierzaki mają wysoką szansę by zamienić się w określoną kompletną formę w zależności od rodzaju pokarmu.
Dla przykładu: Coro ma wysoką sznasę, by zmienić się w Coromon'a, lecz zależnie od podawanego pakarmu może urosnąć na Banderscon'a, Drake'a lub Minilycan'a.
Wszystkie kompletne formy występują w 5 różnych kolorach(biały, czerwony, niebieski, żółty lub czarny) oraz mogą go zmienić, zależnie od tego jaki pokarm dostają.

Przykłady osobowości zwierzaków na podstawie zwrotów kierowanych do gracza:

Miły: "Err", "Hurt? Really? Too much hurt? Boohoo don’t die…"
Przyjazny: "Err", "What’s up?"
Lojalny: "Bowow", "…I didn’t say that"
Cyniczny: "Bowow", "Chut, so you went down that level..well is it up?"

Rzeczy dla zwierzaków sprzedawane przez NPC Asier i Hyna:

Brown food: Pokarm.
Dried meat: Pokarm.
Smile mushroom: Pokarm.
Rainbow leaf: Pokarm.
Gem powder: Pokarm.
Fairy powder: Użyty na Seed of Life(lvl 5) lub zwierzakach na 15lvlu, zamienia je w następną formę.
Exilir: W momencie użycia Seed of Life zamienia się w jajko.
Resurrection Water: Woda ożywiająca martwego zwierzaka.

Póki nie zaczniesz karmić swojego zwierzaka, nie dowiesz się jaki pokarm lubi najbardziej.
Kompletne formy na poziomach 25-100 mogą zmienić kolor, zależnie od podawanego pokarmu.
Bądź przygotowany na to, że zwierzak może uciec, gdy nie będziesz go karmił lub gdy schowasz go do ekwipunku na zbyt długo.

Statystyki zwierzaków:
1. Od poziomu 5 dodają nam 1pkt VIT za każdy zdobyty lvl aż do momentu osiągnięcia poziomu 15(max 10pkt). Te punkty zostają nam dodane tylko wtedy gdy nosimy naszego pupila.
2. Gdy zwierzę osiągnie poziom 15 może powiedzieć nam, gdzie znajduje się dany NPC. Dla przykładu, gdy gracz napisze: " Yuba", to nasz zwierzak odpowie: "You will see him in the south of Ladianes".
3. Z chwilą, gdy nasz pupil osiągnie poziom 16 automatycznie dostanie po jednym punkcie w Attack(dodaje nam obrażenia), Inventory(dodatkowe miejsce w ekwipunku), HP Regen(szybsze odnawianie punktów życia), MP Regen(szybsze odnawianie punktów many). Z każdym zdobytym poziomem zwierzak dostaje 1pkt, który gracz może przeznaczyć w wybrany stat, w zależności od potrzeby. Rozdane punkty nie mogą zostać zresetowane.
4. Różnice w zdolnościach pupili:

Ze względu na ich typ:

Coromon: Dodaje Inventory w określonych ilościach(%).
Banderscon: Dodaje HP w określonych ilościach(%).
Drake: Dodaje MP w określonych ilościach(%).
Minilycan: Dodaje Attack w określonych ilościach(%).

Ze względu na kolor:

Biały: Dodaje Inventory w określonych ilościach(%).
Czerwony: Dodaje HP w określonych ilościach(%).
Niebieski: Dodaje MP w określonych ilościach(%).
Żółty: Zmniejsza czas potrzebny na zdobycie następnego poziomu przez zwierzaka.
Czarny: Dodaje Attack w określonych ilościach(%).

Gdy kolor zwierzaka się zmieni, zdolności również ulegną zmianie.
5. Inventory(ekwipunek) zwierząt(na klawiaturze: "G"):

Z chwilą, gdy Inventory osiągnie 20pkt, już się nie powiększy, nawet gdy nadal będziemy dodawać punkty.
Maksymalna wielkość ekwipunku zwierzaka to 8x8.
Kiedy chowamy nasze zwierzę do ekwipunku, przedmioty z jego ekwipunku automatycznie przeniosą się do naszego.
Przed schowaniem zwierzaka do ekwipunku powinniśmy się upewnić, że mamy dość miejsca na przedmioty znajdujące się w ekwipunku pupila. Jeżeli nie będzie tam wystarczającej ilości miejsca, przedmioty wypadną na ziemię.
Gdy zwierzę umiera, automatycznie chowa się do naszego ekwipunku, a przedmioty znajdujące się w jego ekwipunku przeniosą się do naszego lub wypadną na ziemię(nawet, gdy mamy wystarczającą ilość miejsca istnieje możliwość, że przedmioty wypadną na ziemię).
Gdy gracz podnosi przedmioty używając Shift'a, a w jego ekwipunku nie ma już nie miejsca, przedmioty te zostaną automatycznie przeniesione do ekwipunku pupila.
W ekwipunku zwierzaka nie można trzymać potek(miksturek).
Przedmioty umieszczone w ekwipunku pupila mogą zostać użyte po przez dwukrotne kliknięcie na nie lub też mozna je przyporządkować pod hotkey(od 1 do =).
6. Punkty Ataku:

Gdy punkty ataku zwierzaka zostaną powiększone, zwiększą się również obrażenia zadawane przez gracza.
Im więcej punktów zostanie dodanych, tym więcej ataku zostanie dodane graczowi.
7. Punkty HP/MP Regen:

Umiejętność ta działa, gdy ilość MP/HP zmaleje poniżej 60%.
Im więcej mamy HP/MP tym więcej będzie nam ich odnawiać, a okres pomiędzy odnawianiem będzie krótszy.

Punkty statystyk:

Maksymalna ilość punktów karmiąc zwierzaka wynosi 100.
Wynosi ona 120, wliczając bonusy zależne od kolorów.

Dla przykładu: W przypadku podnoszenia ataku przez czarne Minilycan'y, jako że specjalnością Minilycan'ów i koloru czarnego jest atak, ilość punktów wyniesie 120.

Typy pokarmu i ich efekt:

Czarny pokarm: Podnosi Attack o jeden punkt.
Czerwony pokarm: Podnosi HP Regen o jeden punkt.
Niebieski pokarm: Podnosi MP Regen o jeden punkt.
Biały pokarm: Podnosi Inventory o jeden punkt.

Informacje o Recall Stone(zwierzak schowany do ekwipunku):

Szczegółowe informacje na temat pupila będą wyświetlane w oknie informacji o Recall Stone.
Wyświetlane informacje:
Kolor.
Statystyki(Attack, HP/MP Regen, Inventory).
Pozostałe pkt do wydania.

Rozmowa ze zwierzakiem:

Komendy wbudowane:
Przesuń się na lewo od postaci: "Left".
Przesuń się na prawo od postaci: "Right".
Śpiewaj: "Sing".
Baw się: "Play"

Od poziomu 5 do 15, zwierzak może się nauczyć 2 odpowiedzi na nasze własne komendy, a od poziomu 16 może nauczyć się 1 odpowiedzi co każdy lvl. Komendy wpisujemy na chat'cie.

1. Przykłady komend:
["Komenda gracza"] "Odpowiedź pupila"
["Komenda gracza 1", "Komenda gracza 2", "Komenda gracza 3"] "Odpowiedź pupila"

Przykładowo:
Gracz: "czesc"
Pupil: "siema"

W przypadku wprowadzenia większej ilości komend("lvl", "dungeonie"):
Poprawna komenda:
Gracz: "Czy powinnismy bic lvl w dungeonie?"
Pupil: "Dobry pomysl!"
Niepoprawna komenda:
Gracz: "Chocmy bic lvl!"
Pupil: Brak odpowiedzi.
2. Dodawanie komend:
Dodam po wyjściu OB bo dokładnie nie pamiętam.

Ikonka zwierzaka na ekranie:




  • Gdy pupil osiągnie poziom 5, 15 lub 25(poziomy wymagane na ewoluowanie) ikonka zacznie migać.



  • Za pomocą podwójnego kliknięcia na ikonkę(na klawiaturze: "F") włącza się okno pupila:




W oknie zwierzaka wyświetlane są informacje takie jak:

Nick(imię) właściciela.
Nick pupila.
Typ pupila.
Punkty Ataku.
Punkty Inventory.
Punkty HP.
Punkty MP.
Pozostałe punkty do rozdania.
Status pupila(głodny/najedzony).
Poziom.
Komendy.
Włącz/Wyłącz ikonkę pupila.
Powót pupila do ekwipunku.
Wypowiedź pupila zależąca od jego osobowości.
Pasek głodu.

Wskazówki:

Bądź ostrożny, by nie stracić swojego małego przyjaciela.
Pupil może uciec, jeśli nie lubi właściciela.
Jeśli zapomnisz o karmieniu zostanie pokrzywdzony psychicznie. A jeśli będziesz go trzymał w ekwipunku stanie się samotny.
Wyraz twarzy zmieni się przed ucieczką, zwracaj na to uwagę.

Pet Hotel: Miejsce, gdzie pupil zdobywa poziomy nie głodniejąc. Wejściówka: 10k Leni. Pojemność: 50 graczy. PvP: wyłączone. Nie można zapisać tego miejsca do późniejszej teleportacji.

Tłumaczenie: _SoKoL_




 
Forum » Turf Battles » FAQ » Pety
  • Strona 1 z 1
  • 1
Wyszukiwanie: